Shopping cart 0 items- €0.00

You have no items in your shopping cart.

RMA

Damaged or not functioning product received. What to do?

You have to send a return request to info@wispmax.com. The return request must be made within 7 days from the product reception, indicating article, flaw noticed and invoce number. If we accept the request you will receive a RMA code and all information for sending back the product. If we don’t accept the request, you will receive an e-mail with motivation for that.

Breaking or misfuncitoning of a product in warranty. What to do?

In case of breaking, misfunctioning or flawing noticed in a product still covered by Wispmax Warranty, you have to send a RMA request to info@wispmax.com, indicating article, flaw noticed and invoce number. If we accept the request you will receive a RMA code and all information for sending back the product. If we don’t accept the request, you will receive an e-mail with motivation for that.

For any RMA terms and conditions, please read the page Conditions of Use.

 

[Italian]

Ricezione di  un prodotto rovinato o non funzionante. Cosa fare?

E' sufficiente fare una richiesta di reso all’indirizzo info@wispmax.com. La richiesta di reso va fatta entro 7 giorni dalla ricezione dell'articolo, indicando nell'e-mail l'articolo, il difetto riscontrato e il numero di fattura. In caso di accettazione, verrà assegnato un numero di RMA e il prodotto potrà essere spedito. In caso di non accettazione del reso, riceverai una mail con le motivazioni a supporto.

Rottura o malfunzionamento di un prodotto in garanzia. Cosa fare?

In caso di rottura, malfunzionamento o difettosità riscontrate in un prodotto in garanzia Wispmax, basta fare una richiesta di RMA all'indirizzo info@wispmax.com, indicando articolo, difetto riscontrato e numero di fattura. La richiesta di RMA va fatta indicando nell'e-mail l'articolo, il difetto riscontrato e il numero di fattura. In caso di accettazione, verrà assegnato un numero di RMA e il prodotto potrà essere spedito. In caso di non accettazione dell'RMA, riceverai una mail con le motivazioni a supporto.

Per tutti i termini e le condizioni di gestione resi e RMA ti invitiamo a consultare la pagina Conditions of Use.

Loading...